Pályázat: Lazító masszázs lábizzadás ellen

Szeretettel köszöntelek a Pályázói- pályázatírói klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 142 fő
  • Videók - 7 db
  • Blogbejegyzések - 575 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 39 db

Üdvözlettel,

Pályázói- pályázatírói klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Pályázói- pályázatírói klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 142 fő
  • Videók - 7 db
  • Blogbejegyzések - 575 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 39 db

Üdvözlettel,

Pályázói- pályázatírói klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Pályázói- pályázatírói klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 142 fő
  • Videók - 7 db
  • Blogbejegyzések - 575 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 39 db

Üdvözlettel,

Pályázói- pályázatírói klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Pályázói- pályázatírói klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 142 fő
  • Videók - 7 db
  • Blogbejegyzések - 575 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 39 db

Üdvözlettel,

Pályázói- pályázatírói klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.


A lábizzadás hátterében a gyakori idegeskedés és az állandó stressz is állhat. Annak, akinél feltételezhető, hogy emiatt alakult ki a kóros verejtékezés, érdemes kipróbálni egy egyszerű lazító masszázst. A kezelés, ami naponta csupán pár percet vesz igénybe, csökkenti a szervezetünkben felgyülemlett feszültséget, s ezzel segíthet a kellemetlen tünet enyhítésében is.

Hirdetés

1. Üljünk le a földre, és nyújtsuk előre mindkét lábunkat. Hajlítsuk be a térdünket annyira, hogy előrehajolva ujjainkat a talppárnánkra helyezhessük, majd húzzuk a lábujjakat finoman magunk felé néhányszor.

 2. A középső ujjainkat helyezzük az első lábujjközbe, és a bokánk felé haladva, apró körkörös mozdulatokkal masszírozzuk végig a csontok közötti kis barázdát. Ezután haladjunk sorra minden ujjközből kiindulva.

Alvás előtt, után, helyett. A stressz legjobb ellenszere a pihenés, ha azonban erre kevés az időnk, nem árt ismerni néhány feszültségoldó technikát Fotó: Northfoto

3. A középső ujjunkkal masszírozzuk meg egyszerre mindkét külső bokacsont környékét, először előre-, majd hátrahaladva. Amennyiben úgy érezzük, hogy ez a terület érzékeny vagy merev, finoman ismételjük meg többször is a körzést mindkét irányba, majd végezzük el ugyanezt a belső bokacsont mellett is.

4. Kulcsoljuk össze a két kezünket, majd csúsztassuk végig a lábujjak hegyén, miközben mindegyiket elválasztjuk, és enyhén magunk felé húzzuk.

5. Olajozzuk be egy kissé mindkét tenyerünket, majd váltott kézzel simítva a vádlinkat, haladjunk a saroktól
 a térdhajlat irányába előbb a jobb lábunkon, majd a balon is.

 

6. Feküdjünk hanyatt, vagy üljünk fel egy székre. Lábunkat emeljük fel, és nyújtsuk előre. Végezzünk legalább tízszer ollózó mozdulatokat előbb a jobb lábunkkal a bal felett, majd fordítva. Egy kis pihenés után ismételjük meg a gyakorlatot.

Végül üljünk még kényelmesen néhány percig, hunyjuk le a szemünket, tenyerünket helyezzük a gyomortájra. Légzés közben pedig halkan ismételgessük például a „lazít” szót. Egy idő után tapasztalni fogjuk, hogy hangunk nyugodtabb, légzésünk mélyebb és lassúbb lesz. Még több hasznos gyakorlatot talál a Reader’s Digest A masszázs és az aromaterápia nagykönyve c. kiadványában. 

VB-információ

Címkék: bulvár

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu