Szeretettel köszöntelek a Pályázói- pályázatírói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Pályázói- pályázatírói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Pályázói- pályázatírói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Pályázói- pályázatírói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Pályázói- pályázatírói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Pályázói- pályázatírói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Pályázói- pályázatírói klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Pályázói- pályázatírói klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A 4-es metró befejezési határidejét 2014 tavaszában határozza meg a
főváros és a Siemens közötti szerződés módosítása, amelyet szerdán
hagyott jóvá a Fővárosi Közgyűlés – írta a Népszabadság és a Magyar
Nemzet pénteken. A Magyar Nemzetnek Szeneczey Balázs főpolgármester-helyettes úgy
fogalmazott: “Befejezzük és 2014 tavaszára átadhatjuk a budapestieknek a
4-es metrót”. A lap szerint a beruházás teljes költsége immár 452
milliárd forintra nőtt. A Népszabadság felidézi, hogy a Siemens 2006-ban 108,85 millió eurós
szerződést kötött a BKV-val. A beruházás eredeti befejezési határideje
2010. április 25. volt, ám a cég addig hozzá sem jutott a
munkaterülethez, és kötbérigénye 2012 nyarán már 63,9 millió, egyéb
díjakkal, költségekkel, kamatokkal összesen 70 millió euró volt. A közgyűlés által jóváhagyott megállapodás szerint a főváros, illetve
a BKV az eredeti szerződés keretösszegénél 32 millió euróval fizet
többet a Siemensnek a 4-es metró áramellátó, automatikus vonalvezérlő,
felügyeleti és biztonsági rendszerének gyártásáért és telepítéséért,
cserébe a cég lemond valamennyi kár- és kötbérigényéről, az átadási
határidő pedig 2014 márciusára módosul. forrás:index.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Polt kerüli a választ: ki nyomoz a Clodo-ügyben?
25 milliós bírság a trafikoknak
„Románia ezt nem hagyhatja figyelmen kívül”
Újra okozhat kínos perceket Gyurcsány(((( Cause awkward moments again Gyurcsány